FAQ – Ofte stilte spørsmål

Generelle spørsmål om utleie

Vi tilbyr et bredt spekter av utstyr til utleie, inkludert lift, truck, teleskoptruck, arbeidsbrakker, gjerder, strømfordelingsskap, varmeutstyr og mye mer.

Nei, både bedrifter og privatpersoner kan leie utstyr hos oss. Vi tilpasser løsninger etter behov og prosjekt.

Minste leieperiode er normalt én dag, men vi tilbyr fleksible avtaler som kan tilpasses både kort- og langtidsleie.

Du kan bestille ved å kontakte oss på telefon, e-post eller via vårt kontaktskjema på nettsiden. Vi hjelper deg gjerne med å finne riktig utstyr.

Ja, vi tilbyr både utkjøring og henting av utstyr etter avtale. Ta kontakt for leveringstid og pris.

Ofte stilte spørsmål om Hangcha maskiner:

Så lenge dioden lyser konstant så indikerer maskinen ingen feil. Om dioden blinker vil den blinke i sekvenser for å indikere feilkoder på maskinen. Kontakt vår servicetelefon 69 10 21 50.

Batteriindikatoren lyser rødt uansett strømnivå på batteri. Indikatoren vil lyse på høyre side av indikatoren ved fulladet batteri og gradvis flytte seg til venstre ved utladning av batteriet. En liten diode på innsiden av luftgitteret på venstre side av maskinen indikerer ladestatus; rød ved lading/grønn ved fulladet batteri.

Dobbeltsjekk at det er spenning i veggkontakt, ved feilkode E21 – Mains fault på lader indikerer denne at det er problemer med spenning i veggkontakt. Se etter feilkoder i panelet og sjekk opp imot medfølgende brukermanual.

Påse at gaffelgrind er vippet ned. Med denne vippet opp vil du kun løfte gaflene ca 2 meter høyt.

Ofte stilte spørsmål om LGMG:

Feilkode 68 indikerer lav spenning på batteriene. Lad opp liften og forsøk igjen. Om feilkoden ikke forsvinner, kontakt servicetelefon 69 10 21 50.

Ofte stilte spørsmål om transport og frakter:

Ofte stilte spørsmål vedrørende liftutleie:

Vi gjør alltid vårt beste for å hjelpe våre kunder! Ring vår servicetelefon på nummer 69 10 21 50.

Sjekk at indikatorlampe på display nede på bakken lyser.

Kontroller at bommen er helt nede. Av sikkerhetsgrunner kan støttebein flyttes/løftes dersom bommen ikke er helt nede.

Sjekk at du har satt i riktig kontakt. De fleste lifter har innebygget skjøteledning fra bakke til kurv, dette er ikke en ladekabel.

Ofte stilte spørsmål om maskinservice:

Vi gjør alltid vårt beste for å hjelpe våre kunder! Ring vår servicetelefon på nummer 69 10 21 50.

Vi skaffer alt av deler til gaffeltrucker, lifter og teleskoptrucker samt mange flere maskiner, ikke nøl med å ta kontakt. Send en forespørsel HER eller ring 69 10 21 50.

Ofte stilte spørsmål om kurs:

Lift og arbeid i høyden

Vi har et stort utvalg av lifter, inkludert tilhengerlifter, sakselifter, bomlifter, knekkarmlifter og mastelifter – både elektriske og dieseldrevne.

For å bruke lifter må du ha dokumentert opplæring i henhold til Arbeidstilsynets krav. Vi kan hjelpe med veiledning rundt dette.

Ja, vi har elektriske og kompakte lifter som egner seg godt for innendørs arbeid, også på følsomme underlag.

Det kommer an på arbeidshøyde, rekkevidde og underlag.

Kontakt oss, så hjelper vi deg å finne riktig modell.

Ja, vi tilbyr både utkjøring og henting av utstyr etter avtale. Ta kontakt for leveringstid og pris.

Ofte stilte spørsmål om Hangcha maskiner:

Så lenge dioden lyser konstant så indikerer maskinen ingen feil. Om dioden blinker vil den blinke i sekvenser for å indikere feilkoder på maskinen. Kontakt vår servicetelefon 69 10 21 50.

Batteriindikatoren lyser rødt uansett strømnivå på batteri. Indikatoren vil lyse på høyre side av indikatoren ved fulladet batteri og gradvis flytte seg til venstre ved utladning av batteriet. En liten diode på innsiden av luftgitteret på venstre side av maskinen indikerer ladestatus; rød ved lading/grønn ved fulladet batteri.

Dobbeltsjekk at det er spenning i veggkontakt, ved feilkode E21 – Mains fault på lader indikerer denne at det er problemer med spenning i veggkontakt. Se etter feilkoder i panelet og sjekk opp imot medfølgende brukermanual.

Påse at gaffelgrind er vippet ned. Med denne vippet opp vil du kun løfte gaflene ca 2 meter høyt.

Ofte stilte spørsmål om LGMG:

Feilkode 68 indikerer lav spenning på batteriene. Lad opp liften og forsøk igjen. Om feilkoden ikke forsvinner, kontakt servicetelefon 69 10 21 50.

Ofte stilte spørsmål om transport og frakter:

Ofte stilte spørsmål vedrørende liftutleie:

Vi gjør alltid vårt beste for å hjelpe våre kunder! Ring vår servicetelefon på nummer 69 10 21 50.

Sjekk at indikatorlampe på display nede på bakken lyser.

Kontroller at bommen er helt nede. Av sikkerhetsgrunner kan støttebein flyttes/løftes dersom bommen ikke er helt nede.

Sjekk at du har satt i riktig kontakt. De fleste lifter har innebygget skjøteledning fra bakke til kurv, dette er ikke en ladekabel.

Ofte stilte spørsmål om maskinservice:

Vi gjør alltid vårt beste for å hjelpe våre kunder! Ring vår servicetelefon på nummer 69 10 21 50.

Vi skaffer alt av deler til gaffeltrucker, lifter og teleskoptrucker samt mange flere maskiner, ikke nøl med å ta kontakt. Send en forespørsel HER eller ring 69 10 21 50.

Ofte stilte spørsmål om kurs:

Truck og teleskoptruck

Vi tilbyr motvektstrucker (elbiler og diesel), skyvemasttrucker, og teleskoptrucker i ulike størrelser og kapasiteter.

Ja, i de aller fleste tilfeller kreves det truckførerbevis (sertifikat klasse T1–T8) for å bruke truckene våre. Det er kun små maskiner som sniler og og slikt som ikke har krav om truckfører bevis.

Absolutt – vi har ekstrautstyr som kranarm, jibb, skuff, vinsj og personkurv. Oppgi hva du trenger ved bestilling.

Ofte stilte spørsmål om Hangcha maskiner:

Så lenge dioden lyser konstant så indikerer maskinen ingen feil. Om dioden blinker vil den blinke i sekvenser for å indikere feilkoder på maskinen. Kontakt vår servicetelefon 69 10 21 50.

Batteriindikatoren lyser rødt uansett strømnivå på batteri. Indikatoren vil lyse på høyre side av indikatoren ved fulladet batteri og gradvis flytte seg til venstre ved utladning av batteriet. En liten diode på innsiden av luftgitteret på venstre side av maskinen indikerer ladestatus; rød ved lading/grønn ved fulladet batteri.

Dobbeltsjekk at det er spenning i veggkontakt, ved feilkode E21 – Mains fault på lader indikerer denne at det er problemer med spenning i veggkontakt. Se etter feilkoder i panelet og sjekk opp imot medfølgende brukermanual.

Påse at gaffelgrind er vippet ned. Med denne vippet opp vil du kun løfte gaflene ca 2 meter høyt.

Ofte stilte spørsmål om LGMG:

Feilkode 68 indikerer lav spenning på batteriene. Lad opp liften og forsøk igjen. Om feilkoden ikke forsvinner, kontakt servicetelefon 69 10 21 50.

Ofte stilte spørsmål om transport og frakter:

Ofte stilte spørsmål vedrørende liftutleie:

Vi gjør alltid vårt beste for å hjelpe våre kunder! Ring vår servicetelefon på nummer 69 10 21 50.

Sjekk at indikatorlampe på display nede på bakken lyser.

Kontroller at bommen er helt nede. Av sikkerhetsgrunner kan støttebein flyttes/løftes dersom bommen ikke er helt nede.

Sjekk at du har satt i riktig kontakt. De fleste lifter har innebygget skjøteledning fra bakke til kurv, dette er ikke en ladekabel.

Ofte stilte spørsmål om maskinservice:

Vi gjør alltid vårt beste for å hjelpe våre kunder! Ring vår servicetelefon på nummer 69 10 21 50.

Vi skaffer alt av deler til gaffeltrucker, lifter og teleskoptrucker samt mange flere maskiner, ikke nøl med å ta kontakt. Send en forespørsel HER eller ring 69 10 21 50.

Ofte stilte spørsmål om kurs:

Arbeidsbrakker, gjerder og annet utstyr

Vi leier ut både mannskapsbrakker, kontorbrakker og toalettløsninger. Flere kan kobles sammen ved behov.

Det varierer, men standard brakker har ofte plass til 6–8 personer. Vi har løsninger for både små og store riggoppsett.

Ja, vi har byggegjerder i standard mål og med tilbehør som føtter og koblinger. Perfekt for sikring av byggeplasser.

Ja, vi tilbyr både elektriske kokoverk og avfuktere til bruk i brakker eller bygg under oppføring.

Ofte stilte spørsmål om Hangcha maskiner:

Så lenge dioden lyser konstant så indikerer maskinen ingen feil. Om dioden blinker vil den blinke i sekvenser for å indikere feilkoder på maskinen. Kontakt vår servicetelefon 69 10 21 50.

Batteriindikatoren lyser rødt uansett strømnivå på batteri. Indikatoren vil lyse på høyre side av indikatoren ved fulladet batteri og gradvis flytte seg til venstre ved utladning av batteriet. En liten diode på innsiden av luftgitteret på venstre side av maskinen indikerer ladestatus; rød ved lading/grønn ved fulladet batteri.

Dobbeltsjekk at det er spenning i veggkontakt, ved feilkode E21 – Mains fault på lader indikerer denne at det er problemer med spenning i veggkontakt. Se etter feilkoder i panelet og sjekk opp imot medfølgende brukermanual.

Påse at gaffelgrind er vippet ned. Med denne vippet opp vil du kun løfte gaflene ca 2 meter høyt.

Ofte stilte spørsmål om LGMG:

Feilkode 68 indikerer lav spenning på batteriene. Lad opp liften og forsøk igjen. Om feilkoden ikke forsvinner, kontakt servicetelefon 69 10 21 50.

Ofte stilte spørsmål om transport og frakter:

Ofte stilte spørsmål vedrørende liftutleie:

Vi gjør alltid vårt beste for å hjelpe våre kunder! Ring vår servicetelefon på nummer 69 10 21 50.

Sjekk at indikatorlampe på display nede på bakken lyser.

Kontroller at bommen er helt nede. Av sikkerhetsgrunner kan støttebein flyttes/løftes dersom bommen ikke er helt nede.

Sjekk at du har satt i riktig kontakt. De fleste lifter har innebygget skjøteledning fra bakke til kurv, dette er ikke en ladekabel.

Ofte stilte spørsmål om maskinservice:

Vi gjør alltid vårt beste for å hjelpe våre kunder! Ring vår servicetelefon på nummer 69 10 21 50.

Vi skaffer alt av deler til gaffeltrucker, lifter og teleskoptrucker samt mange flere maskiner, ikke nøl med å ta kontakt. Send en forespørsel HER eller ring 69 10 21 50.

Ofte stilte spørsmål om kurs:

Kompetanse og service

Vi kombinerer lang erfaring og høy faglig kompetanse med personlig service og fleksibilitet. I tillegg har vi døgnbemannet vakttelefon – vi stiller opp når andre har stengt.

Ja, vi har alltid noen på vakt. Hvis noe oppstår utenom arbeidstid, er vi tilgjengelige på telefon – 24/7.

Ja, vi har en moderne utleiepark som fornyes jevnlig. Alt utstyr blir kontrollert, vedlikeholdt og levert i topp stand, så du kan jobbe trygt og effektivt.

Ofte stilte spørsmål om Hangcha maskiner:

Så lenge dioden lyser konstant så indikerer maskinen ingen feil. Om dioden blinker vil den blinke i sekvenser for å indikere feilkoder på maskinen. Kontakt vår servicetelefon 69 10 21 50.

Batteriindikatoren lyser rødt uansett strømnivå på batteri. Indikatoren vil lyse på høyre side av indikatoren ved fulladet batteri og gradvis flytte seg til venstre ved utladning av batteriet. En liten diode på innsiden av luftgitteret på venstre side av maskinen indikerer ladestatus; rød ved lading/grønn ved fulladet batteri.

Dobbeltsjekk at det er spenning i veggkontakt, ved feilkode E21 – Mains fault på lader indikerer denne at det er problemer med spenning i veggkontakt. Se etter feilkoder i panelet og sjekk opp imot medfølgende brukermanual.

Påse at gaffelgrind er vippet ned. Med denne vippet opp vil du kun løfte gaflene ca 2 meter høyt.

Ofte stilte spørsmål om LGMG:

Feilkode 68 indikerer lav spenning på batteriene. Lad opp liften og forsøk igjen. Om feilkoden ikke forsvinner, kontakt servicetelefon 69 10 21 50.

Ofte stilte spørsmål om transport og frakter:

Ofte stilte spørsmål vedrørende liftutleie:

Vi gjør alltid vårt beste for å hjelpe våre kunder! Ring vår servicetelefon på nummer 69 10 21 50.

Sjekk at indikatorlampe på display nede på bakken lyser.

Kontroller at bommen er helt nede. Av sikkerhetsgrunner kan støttebein flyttes/løftes dersom bommen ikke er helt nede.

Sjekk at du har satt i riktig kontakt. De fleste lifter har innebygget skjøteledning fra bakke til kurv, dette er ikke en ladekabel.

Ofte stilte spørsmål om maskinservice:

Vi gjør alltid vårt beste for å hjelpe våre kunder! Ring vår servicetelefon på nummer 69 10 21 50.

Vi skaffer alt av deler til gaffeltrucker, lifter og teleskoptrucker samt mange flere maskiner, ikke nøl med å ta kontakt. Send en forespørsel HER eller ring 69 10 21 50.

Ofte stilte spørsmål om kurs:

Fant du ikke svar på ditt spørsmål?

– Ta kontakt med kundeservice på telefon 69 10 21 50, eller via vårt kontaktskjema!

Kontaktinformasjon

Kontakt oss